poniedziałek, 1 kwietnia 2013

I'm smiling again

Miałam mokrą pobudkę :c 
Teraz ten dyngus to nie dyngus. Śnieg trochę namieszał -,-
Ola dzisiaj wracaaaaaaaa, ale prawdopodobnie :c
Jeju nie mam co robić. Spać mi się chce. 
Zimno wszędzie, mokro wszędzie ;_;
Chcę do szkoły.
A w sumie to do ludzi xd
Jak na razie suszę włosy.. dzisiaj już nic nie zjem. 
Za  dużo tego. No ale przecież " Jedz! Bo Ty nic nie zjadłaś " ~ wszyscy
Wczoraj mnie brzuch bolał z przejedzenia. Umrzeć można :c
Na szczęście już ok. 
Wiosny nie widać.. ten rok będzie chyba ciężki ://
Wczoraj w końcu byłam w tym lesie xd
Wróciłam w pięknych, błotnistych spodniach. 
Dziwne, że nie wpadłam na to, że górki mogą być śliskie po wpływem śniegu.
Kolejna moja mądra myśl. 
Właśnie siedzę na NK, hahahahah, wyczyn ;d
Jak będzie cieplej, jedziemy z Olą do schroniska na wolontariat. 
Duuuuuużo piesków <3 
Nie ma za bardzo co pisać.. 
Idę oglądać film o jakimś tygrysie *__________* 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz