niedziela, 31 marca 2013

Happy Easter :)

No to co? Mamy święta! ;d
Chciałabym złożyć wszystkim serdeczne życzenia.

Umyj rano dobrze jajka,
potem oba włóż do garnka.
Włóż cebulę, szczyptę soli
i nie zważaj, że to boli.
Tak robili po wsze czasy,
nie ufarbuj se kiełbasy.

hahaha.

No to smacznego jajka, mooooookrego, śmiesznego, zimnego, przemoczonego dyngusa
No i wesołych świąt co nie? ;d
Ja już po śniadaniu. Zając mnie odwiedził. Ja oczywiście grzeczna jestem. 
Chyba stwierdził, że mam trądzik bo aż 2 kremy dostałam.. ale ja nigdy nie miałam trądziku >,<
Aaaa no i ciocia mi kupiła moją kochaną książkę <3 " Psy z piekła rodem "
Tym razem nie będę musiała w bibliotece płacić za przetrzymanie, jak po ostatnim incydencie z książką, haha.
Jest mojaaaa ^^ 
Święta spędzam u babci :) Jest ok. Duuuuuużo jedzenia, które uwielbiam. Ale nie mam ochoty :c
A potem w domu będę głodna. A to pech ;_;
Mam wielką siatę słodyczy. Ostatnio jem ich coraz mniej. 
To chyba dobrze. Przynajmniej starczą mi na dłuższy czas.
O ile nie dopadnie mnie nagła potrzeba cukru. 
Ola będzie mi pomagała ;d
Mam dobry humor, od rana gadam jakieś głupoty, a rodzice się ze mnie śmieją c; Może to przez to, że spałam tylko 3h xd
Mama dała mi apaszkę, to zrobiłam sobie słit focię w Szwedzkim top trendy. Później może wstawię xd
Zaraz może coś narysuję. Tak mnie jakoś wzięła chęć ;3 
Dawno nie rysowałam. Trzeba to nadrobić. 
No to jeszcze raz Wesołych! ;d

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz