czwartek, 4 kwietnia 2013

...

No się wali, a jak się wali to już wszystko.
No ale co. Trzeba iść do przodu ;)
Jeszcze nic nie napisałam. Muszę ustalić w jakie dni co piszę
szczerze mi się nie chce..
Leże i sobie słucham starych nut.
Już tak od paru dni klimat na starocie c;
Trochę nuda.
Może porysuję. Spróbuję narysować kota xd
Nie mam lekcji, cud chyba. No to dzisiaj sobie trochę odpocznę ;d
Oddałam pracę na plastykę - zła
Oddałam na muzykę - zła
Jeeeej.. teraz ostatnie zadanie z muzyki.
Klasa jest podzielona na chłopaków i dziewczyny.
Mamy sobie wybrać co śpiewamy.
Nie przeżyję tego, straszne.
...
Nie ma co pisać. Wcześniej jakoś miałam mnóstwo pomysłów.
Teraz tu jest coraz puściej trochę.
No staram się wszystko jakoś połączyć, lekcje, wyjścia, nauka i jakieś tam
nie wiem atrakcje inne. Czasu mam dla siebie coraz mniej.
Nigdy nie miałam aż tak mało czasu, muszę się przyzwyczaić.
No i mam zły humor, no i nie wiem, chcę wakacje.
Nie chcę zmieniać tego bloga w jakieś gorzkie żale, bo wiem, że to bardzo głupi pomysł.
Ale no nie wyrabiam z deka.
Chyba się już przymknę.



Chcę żeby było tak jak wcześniej...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz