wtorek, 16 kwietnia 2013

Everyone gets lost here among the ways decisions

Chyba mam groszy dzień tak z lekka.
Nogi mnie bolą, plecy mnie bolą, kark mnie boli, wszystko boli :c
Humor do bani bo nic zrobić nie można. 
Normalnie umieram ._.
Jestem trochę pod napięciem.
Potrzebuję wyjścia na dwór, potrzebuję towarzystwa innych ludzi, potrzebuję rozmowy.
Ale rozmowy nie z byle kim.
Brak mi towarzystwa niektórych osób.
No i znowu to robię. 
Znowu zaczynam rozpamiętywać.. mam dość ://
Nie lubię siedzieć w domu, chociaż prawie cały czas to robię.
Nie lubię się nudzić, chociaż nudzę się non stop.
Nie lubię być smutna, chociaż przychodzą takie dni.
Nie lubię pokazywać, że mi źle chociaż czasami nie daję rady.
Nie lubię sztucznego uśmiechu, chociaż niekiedy to jedyne wyjście.
Nie lubię dużo mówić, chociaż mam tak wiele do powiedzenia.
Prowadzę jakby małą wojnę. 
Wojnę z samą sobą.
Niby wokół tyle miłych twarzy ale czasami nie ma tych których akurat potrzebuję.
Troszeczkę padam.


Wśród ludzi jest się także samotnym..

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz