czwartek, 18 kwietnia 2013

W życiu piękne są tylko chwile

 No to niedawno wróciłam sobie z dworu. 
Nareszcie letnie temperaturyyyyyy <3
Razem z Feronikom błądziłyśmy po okolicy.
Rozmawiałyśmy na różne tematy,
spotkałyśmy duuuuużo miłych twarzy, oraz parę osób z przeszłości ;d
Odwiedziłyśmy także moje stałe miejsce pobytu tamtego roku - huśtawki.
Jeju, ile ja się tam nawspominałam ;3
No, a potem ona pojechała sobie do domu bo deszcz :c
Ja oczekiwałam jakiejś burzy czy coś.. a tu tylko mała mżawka :|
Od początku roku sporo osób się przeniosło, teraz widocznie przyszedł i czas na kolejne ;_;
Ale trochę się przywiązałam.
niezbyt to sobie wyobrażam, no trudno.
Może na mnie też już pora żeby zniknąć z tej szkoły?
*Parodniowa rozkmina*
Jestem trochę senna. 
Jutro nareszcie na późniejszą godzinę, może się wyśpię.
Czekam aż ktoś napisze, byłoby miło :/

Początek roku - tęsknię

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz