poniedziałek, 1 kwietnia 2013

Everything starts from something

Przepisałam 3/4 zeszytów. 
Skończyłabym gdyby długopis mi się nie wypisał xd
Jutro muszę iść do sklepu, a przede wszystkim się wyspać.
Jak mam zamiar chodzić do szkoły muszę ogarnąć.
Dzisiaj się zastanawiałam nad tym dlaczego w bajkach jak ktoś śpi jest ' ZzZzZzZzZ ' ? o.o
Albo czy istnieje stronka ' żal.pl ' bo to takie sławne było przecież. 
Ale mimo wszystkich opowieści, nie było takiej. *czuję się oszukana*
I dlaczego łza w emotikonach na fejsie się nie rusza? :c
Mnie sami pedofile zapraszają :c Dupa Koseckiego, Zaborczy Kundel, Koń Rafał.
Boże, co ze mną nie tak? ;_;
A dlaczego jak jest dobranoc to nie ma dobrydzień? A może jest, a ja o tym nie wiem? 
Dużo zagadek jest xd
Teraz jakoś dobry humor mam ;d 
Lepiej niż wcześniej. 
Ale mało było dzisiaj tych oblewanek i prima aprilisów :c
Kiedyś to się biegało po dworze z pistoletami, balonami z wodą, butelkami.. WSZYSTKIM.
A teraz co? 
Śnieg wszędzie. 
Ja to się przy stole czułam bardziej jak na wigilii, a nie Wielkanocy.
Co to będzie w następnym roku. Oby było lepiej.
Zima trochę krótsza. Trochę dużo krótsza. 
Niech trwa najlepiej jakiś miesiąc. Najdłużej półtorej.
Ale nie więcej bo przesada :c
W domu pełno jedzenia, ciast, sałatek własnoręcznych. 
A ja mam ochotę na zupkę chińską xd
Jestem okrutna ;d
Idę czytać, dobranoc? ;)

AAAAAAAAAA, znalazłam piosenkę z dawnych czasów <3
http://www.youtube.com/watch?v=rUwy-V0UxrQ

jak ja dawno obrazka nie dawałam c;

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz