niedziela, 7 kwietnia 2013

Give me a reason to be

Ładną dziś mamy pogodę :)
Wszystko ogarnięte, jutro do szkoły ;_;
Wczoraj bardzo fajnie spędziłam dzień, baaaaardzo fajnie ;d
Trzeba to powtórzyć! 
Dziewczyny mnie wrobiły, że Liwia nie przyjedzie :/
Ale ja nie dałam się tak łatwo podejść. Nie tym razem.
No, a potem chłopaki przyjechali.
Jeszcze upiekłam z mamą ciasto, nie marudząc :o
Chyba jednak coś zrozumiałam ;)
Jestem mega zadowolona z tego weekendu.
Kolejne dobre wspomnienie ;d 
Następny spędzę z Majką, też pewnie będzie tak dobrze.
Mam dziurę w ręce :c 
Zawsze jestem pokrzywdzoną kaleką xd
Dzisiaj podczas spaceru z psem
miałam wrażenie, że jest już lato.
Że zaraz będzie burza bo zbierały się ciemne chmury
zaraz koniec roku, wakacje.
A potem słońce zaszło no i te myśli się jakoś rozwiały.
Teraz wychodzenie na dwór już tak nie cieszy jak kiedyś.
A fajnie by było czasem tak posiedzieć pograć w diabła, w klasy
berka, podchody. 
No ale teraz szkoła, nikt czasu nie ma. A szkoda tak trochę ;)
Niedługo komunia.. całe mieszkanie zawalone ludźmi.
Już to widzę.
Naciągnęłam sis na zakupy pokomunijne xd
Może być ciekawie :D
Będzie jedzenie. Dużo jedzenia :c
Zobaczymy jaką mam silną wolę xd
Idę naparzać w dentystę ^^

http://ask.fm/Mhruuczek
coś pusto :c




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz