piątek, 5 kwietnia 2013

Opened doors to happiness, don't search for the keys

Noooo i weeekendzik<3
A jednak zostaję sobie w domu.
Posiedzę z Olą i Liwią ;3
Wróciłam ze szkoły, myślałam, że tam zasnę.
Strasznie mi się spać chciało, oczy mi się przymykały.
Dość. Nareszcie będę mogła się wyspać.
Za tydzień do Majki^^
No to zrobimy nockę. Trzeba wykorzystać ten czas.
I tak rzadko się widujemy. No ale dajemy radę ;3
Jezu, hahahahaha, powiedziałam Oli, że mam jej coś ważnego do powiedzenia, że się przejmie.
Ona przyleciała ze szkoły do mnie, o mało jej serce nie wyskoczyło hahaah.
A ja jej chciałam tylko powiedzieć, że zostaję w domu xd
Jak się na mnie rzuciła, moja głupota zagrażała mojemu życiu, haha 
Humor mi się poprawił no ale tak ledwo, ledwo ;)
Ta szkoła ma na mnie jakiś zły wpływ, nie wiem dlaczego.
No to sobie siedzę i przeglądam odpowiedzi gwiazdy aska.
Ręka boooli :c
Jestem geniuszem pierw miska się rzuciła z szafki na moją głowę, potem boksowałam się ze ścianą.
Mózg to mózg.
Znalazłam jakiś mój ' pamiętnik nastolatki '
zaraz przejrzę co ja tam ciekawego nawpisywałam hahahah
Wspomnienia, wspomnienia, wspomnienia.
mają moc narkotyku.
Czas iść na odwyk.
Nie można tak cały czas żyć przeszłością :o



Chcę porozmawiać ale bez oddźwięku..






 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz