czwartek, 7 marca 2013

Coraz więcej zmian.

Czwartek<3 Czwartek<3 Czwartek<3
Humor - ok ;3
Posprzątałam w pokoju.. chyba naprawdę zaczynam się ogarniać ;o
Dzisiaj nie było źle, ej no ale zimniej trochę :c
Temperatura ma teraz spadać, ehh, trzeba się dzisiaj trochę nacieszyć słońcem xd 
Może ogarnę jakiś spacerek z psem po lesie.
Tak, to by było świetne ^^
Wczoraj nas do kina nie wpuścili .. no ale był tylko rok różnicy od dozwolonego wieku xd
Horror zapowiadał się fajnie, " Mama " - ktoś może oglądał? 
Jeszcze to obejrzę ;p
Wczoraj dostałam 6 z matmy o.o Nie wierzę.. do teraz nie wierzę ;o
Może jednak coś umiem.
Pan stwierdził, że jestem 2 najlepsza z matmy zaraz po Ani, no i po nim. A ja zaczęłam się tak śmiać, że napisałam jego cytat na kartce i dałam mu do podpisu. Hahahaha, bo nikt mi nie chciał uwierzyć.. w sumie się nie dziwię xd
Muszę częściej rozmawiać z Dawidkiem na skajpie *-*
Wczoraj się prawie udusiłam ze śmiechu xd 
Nasza rozmowa polega na tym :
P: hahahahahaaha
D: kiedy rodzice wracają?
P: kilogramy?
D: hahahahahahah
P: hahahahahahahahahah
Albo te cudowne screeny.. oh jej ;d 
Aktualnie to siedzę sobie, piszę, piję, jem i słucham muzyki, czego od wieków nie robiłam na kompie. 
CORAZ WIĘCEJ TYCH PRZEŁOMÓW.
Wczoraj mój pies nawet nie był agresywny.. coś nie tak się dzieje xd
Kiedyś tam niedawno, we wtorek? 
Coś takiego. No to robiłyśmy sobie z Olą wróżby i jakieś tam inne dziwne 'psychotesty'.
Mi cały czas wychodziło, że w najbliższym czasie spotka mnie coś naprawdę szczęśliwego i takie te. 
Ale to trochę dziwne, bo tak wychodziło w każdym teście. 
Nie mg się doczekać wakacji *__________*
Może się wybiorę na harlem shake w sobotę? Ma być 5 tys. osób, już to widzę, haah <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz