czwartek, 14 marca 2013

Give me a ticket to happiness

Dziwnyyy dzień.
Trochę mi się pofarciło bo ominęła mnie praca klasowa xd
2h stania na jakichś ' koncertach ' o.o Ale wolałam to niż siedzenie na lekcjach ;3
Humor - dziwny.
Dzień zamulający no i cały czas jest dziwnie xd 
Weekend w domu? - Prawdopodobnie.
Byłoby miło ;)
Jutro wf, może się wyładuję ;d
Znowu zaczęłam ćwiczyć, wszystkie brava dla mnie.
Zaczęłam chodzić z psem do lasu.
Coraz więcej rzeczy które wcześniej nie miały miejsca.
Przywróciłam trochę wcześniejszych zdarzeń ;3
O paru rzeczach zapomniałam, o paru sobie przypomniałam
Dzień jak każdy inny.
Za oknem śnieg.
Boję się pomyśleć co będzie potem. 
Ta cała ciapa, no i ewentualnie długo oczekiwana wiosna.
Chyba, że znowu zacznie padać.
Ehh -,-
Przydałaby się jakaś dobra burza czy coś :c 
Nauczyłam się z angielskiego. 
Chyba pierwszy raz tak poważnie podeszłam do nauki.
Może uda mi się to kiedyś powtórzyć.
Wyjątkowe zdarzenie xd
Ani nie jest źle, ani nie jest dobrze. Takie po prostu coś.
Ale wolałabym jednak aby coś ściągnęło mnie na tą lepszą stronę.
Trochę śmiechu nie zaszkodzi ;d
Jestem 5 kołem u wozu. Też mi coś.. moje jedzenie mnie rozumie <3
Wypełni szczęściem nawet bez słów ^^
Ale z jedzeniem nie pogadasz :c
Chociaż jakbym się przyłożyła i naprawdę tego chciała to potrafiłabym xd 
No ale aż tak zdesperowana nie jestem ;d 
 W wakacje może na Ostródę się wybiorę *-* 
Aaaaa, Eastwest Rockers, Bednarek, Mesajah, Junior. Too będzie wydarzenie
*__________________*
Ja chcę wakacje :c Już, teraz, zaraz. 







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz