poniedziałek, 11 marca 2013

Wszystko dobre co się dobrze kończy

No to weekend był jednym z najlepszych.
Bardzo dużo się działo ;3
Było śmiesznie, jak ja dawno się tak długo nie śmiałam, hahahah.
Spędziłam go z zajebistymi osobami <3
Niedługo trzeba się wybrać do Kębłowa do Majeczki mojej kochanej, tak jesteś cudowna ;*
No więc weekend chyba spędzę poza domem.
Może na jakiś basen się umówimy?
Mam ochotę popływać ;d
Dzisiaj Harlem Shake w szkole, słodko *______*
Niedawno miałyśmy seans filmowy Ola oglądała pierwszy raz Tytanica i stwierdziła, że byłam tak nieokiełznana, że musiała na mnie usiąść, a potem brzuch mnie bolał :c
Ja nie wiem co ona chowa pod skórą :oo
Czasem chciałabym wyjechać jak najdalej, bez niczyjej wiedzy. Zobaczyłabym kto by się przejął, komu zależy. Takie różne dziwne myśli mnie nachodzą, żeby sprawdzać ludzi xd 
Zauważyłam, że bardzo szybko zrywam kontakty. To chyba źle ._.
Ale najgorsze, że nie mogę nic z tym zrobić :c
Cały czas to niby ja się staram, a gdzie są jakieś kroki ze strony innych?
Ni ma :c
" -Uśmiech jest dla ludzi szczęśliwych.
- I tu się mylisz. Bo właśnie uśmiech daje szczęście.
Spróbuj się uśmiechnąć, to zobaczysz "
Ostatnio ten cytaty chodzi mi po głowie.
Fakt jest faktem. No więc nie ma mazgajenia się xd
Na dzisiaj to chyba koniec ;3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz