czwartek, 28 marca 2013

All my hopes are comin' alive

Siedzę sobie i skajpuję z Dawidem.  
Rozwiązujemy różnego typu zagadki..
Chociaż i tak nasze mózgi nie są o tej godzinie zdolne do myślenia :c
No trudno.
Powieki opadają po prostu.. no ale jakoś mnie za bardzo do łóżka nie ciągnie. 
Chcę ale nie chcę.
Nonononono.
Mam ochotę na jakiś dobry horror *.* 
Ale to jutro.
Tylko musi się jakieś towarzystwo zebrać bo samemu to lipa tak trochę ;d 
Wczoraj zrobiłam notkę o tych wspomnieniach z dzieciństwa.
Jak to pisałam to nie mogłam ze śmiechu ;3
Jejuu, tyle wspaniałych chwil <3 

` Ale to już było i nie wróci więcej i choć tyle się zdarzyło to do przodu wciąż wyrywa, głupie serce

Jest ich coraz więcej i więcej. Kocham te wspomnienia. Te dobre i te złe. Wszystkie mnie czegoś nauczyły. Cieszę się, że popełniłam tyle błędów bo wiem, że już ich nie powtórzę. 
Tyle złych decyzji, tyle złych słów. Kocham je wszystkie normalnie xd
To dzięki nim właśnie jestem tutaj. 
Znam tylu wyjątkowych ludzi, jestem jaka jestem i mam to co mam. 
Jezu normalnie atak czułości. 
Nie mogę się doczekać wakacji. To ma być wydarzenie *o* 
ooo tak <3 
JA CHCĘ LATOOOOOOOOOOOO 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz