czwartek, 21 marca 2013

...

Zrobiłam małe przemeblowanie w pokoju i posprzątałam z własnej woli. 
Jeeeej. 
Nudzi mi się. 
Chyba wcielę się w rolę fotografa. 
Lubię robić zdjęcia c;
Potem je wywołam i można wsadzić do albumu. 
Wspaniałe pamiątki. Co innego nas tak bardzo uszczęśliwi jak nie piękne fotografie? 
Każda chwila jest warta uwagi. W każdej jest coś niezwykłego. 
Więc warto ją upamiętnić :) 
A teraz taka mała zmiana tematu xd
Nigdy więcej malowania paznokci. 
pół dnia na tym straciłam, a i tak nie osiągnęłam takiego efektu o jaki mi chodziło -.-
Więc pasuję. 
Zaraz może pójdę się przejść do mojego ulubionego miejsca w lesie. 
Tyle wspomnień.. 
To jest moje miejsce przemyśleń, niestety długo tam nie byłam bo zima i.. DZIKI.
Boję się dzików. Bardzo, bardzo, bardzo xd
Ale bez ryzyka nie ma zabawy przecież ;3 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz