wtorek, 12 marca 2013

Powieki opadają coraz silniej.

Dobry wieczór ;))
Dzisiaj było męcząco szczerze mówiąc. Chciało mi się spać :c
Cały czas kicham, chyba będę chora. Ale potem to nadrabianie, nie przeżyję o.o
Dzisiaj odpowiedziałam na około 67 pytań na asku. Hahahahaha, mój rekord ;3
Wylałam wszystkie swoje myśli na kartkę i mi się trochę lepiej zrobiło. 
Ogółem jest dobrze ;d
Przed chwilą kłótnia z mamą, coraz częściej się to zdarza.. 
Denerwuje mnie w sobie najbardziej brak cierpliwości. 
Bardzo łatwo mnie zdenerwować i wyprowadzić z równowagi. 
Wtedy tylko należy chronić twarz.. czasem jestem naprawdę agresywna. 
Mogą na tym też ucierpieć różne inne przedmioty. 
Ahh te furie. 
Nie mogę się doczekać rekolekcji *-*
4 dni wolnego ajajajajaj <3 
Może wybiorę się do Kębłowa, a potem ewentualnie odwiedzę Liwię ;D
Czaduuu ^^
Nie lubię śniegu -.-"
Z jednej strony jest fajnie no bo sanki, lodowiska, bałwany, śnieżki, ładna atmosfera.
Ale do czasu. Jak trzeba gdzieś wyjść to wielka śnieżyca mrożąca tyłki :c
A GDZIE JEST WIOSNA? ja się pytam gdzie ;_;
Jutro lekcje do 15:20
Zapowiada się ciekawie.. 

Ilu z was coraz częściej w fotelu z myślą ' co by było gdyby? '
Pewnie wielu. Powiem wam parę słów od siebie.
Nie warto. Naprawdę. Kim jest człowiek szczęśliwy? Jest osobą nawet na chwilę nie wracającą do wspomnień. Dla niego najważniejsza jest teraźniejszość. Więc nie zamartwiaj się jakimiś pierdołami tylko czyń każdy dzień wyjątkowym. Każdy dzień jest niepowtarzalnym dniem i może być niesamowitym wspomnieniem. Masz jedno życie - nie zmarnuj go! :))


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz