piątek, 29 marca 2013

I stay strong

Cześć ;3
Dzisiejszy dzień zaliczam do udanych.
Razem z Werą zwiedziłyśmy cały Szperk :oo
A ile ubrań znalazłyśmy, łojeeeej xd
Ola wyjechała :c
Zostawiła mnie tu na 3 dni ;_;
Lekcje wciąż na mnie czekają.
Ale jakoś mnie do nich nie ciągnie ;d
Może Majka do mnie przyjedzie za tydzień *.* 
Aktualnie siedzę i opierdzielam się płatkami. 
Zaraz chyba wejdę na skajpa do Dawida. 
Boże, zrobiłam porządek ze zdjęciami.. nie przypuszczałam, że ich tak dużo O.O 
Coś śnieżnobiała i zimna ta wiosna :c
A miało być od jutra ciepło.
Więcej takich kitów poproszę -,-
Po przyjściu do szkoły będę miała wielki zapierdziel.
Wszystko przez tą głupią chorobę >,<
Chciałam to mam. Muszę przeboleć.
Teraz muszę namówić rodziców na spodnie, trampki i bluzkę. 
Znalazłam je przez przypadek, jednak strasznie mi się spodobały *.* 

;)

Idę czekać na rodziców ;d


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz