poniedziałek, 18 marca 2013

W życiu piękne są tylko chwile.

Wiosna się chyba zaczyna, panie i panowie ;)
Już widać słońce, śnieg się powoli topi. 
Może jednak lany poniedziałek będziemy świętować z wodą, a nie śniegiem ^^ 
Dzisiaj zaczynam dużo rzeczy od nowa. 
Czas na zmiany.
 Dążę do bycia osobom wartościową. 
Już stawiam pierwsze kroki w tym kierunku c; 

` Leżąc nie będziesz drzewem, jesteś cholernym krzakiem

Jeśli uwierzę, że jestem motylem to będę motylem, jeśli uwierzę, że 2+2=8 to będzie 8. Jeśli uwierzę, że dam radę, to na pewno dam ;)
Czasem wystarczy tylko uwierzyć w siebie.
Dzisiaj tryskam optymizmem i mam zamiar być w takim nastroju kiedy tylko się da ;d
Teraz coraz częściej spotykasz się z pewnymi osobami po latach i widzisz jak się zmieniły. Co nie oznacza, że na lepsze. W sumie człowiek sam się nie zmienia, zmieniają go ludzie. Także uważajcie w jakie towarzystwo się pakujecie, bo sami i tak nie odczujecie zmian. 
Niedługo wpadnę na wizytę do góry. 
Znowu nabiję Oli parę siniaków, opróżnię lodówkę, a potem zwinę się do domu ;3
Jezuu jak ja się cieszę, że dzisiaj wf-ów nie mieliśmy. Miałam się nauczyć jakichś kroków tanecznych.. nie umiem tańczyć ;_;
Tym 2 godzinom zawdzięczam kolejną darzącą mnie zaufaniem osobę. Chyba nie jestem aż taka zła na jaką wyglądam ;d 
W między czasie zaczynam się poprawiać w szkole. 
Teraz czekam na wyniki sprawdzianów z angielskiego i historii *-* 
To może być coś, taki wielki przełom xd
Ale z matmą nadal stoję nisko. Dzisiaj praca klasowa była, yhyhyhyhy, ciekawe co z tego wyjdzie.
Wczoraj byłam u cioci, ma 3 koty, uwielbiam koty :oo



Śliczne są <3

Zaraz będę szła zwiedzić las z Maxem. 
No to tyle :) 



  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz