wtorek, 5 marca 2013

Wiosna, wiosna :)

Jutro środa, nie lubię środy.
Siedzę i słucham muzyki na słuchawkach.. jeeej jak ja dawno nie ruszałam słuchawek o.o
Zanim jednak usłyszałam to co chciałam musiałam przewinąć 1000 innych piosenek xd
Zeszyt od plastyki już od ferii na mnie czeka, trzeba go w końcu przepisać ._.
Dzień udany nie powiem ;3 Już się przyzwyczaiłam do niektórych rzeczy i mi teraz trochę łatwiej ogólnie. 
Minęło trochę czasu ale się udało, jestem z siebie dumna ^^ 
Sądzę, że zostanę medykiem, dostałam 4+ z edb za wiązanie bandaży.. było małe utrudnienie bo akurat trafiłam na takie 2 opatrunki co nie miałam pojęcia jak się je zakłada, nie było mnie na tych lekcjach. Niesamowity fart normalnie </3 
Jednak sobie poradziłam, I'm hero : 3
Niedługo chyba pójdę na jakąś dłuższą przechadzkę z psem, dawno nie byliśmy na jakimś dystansowym spacerze c;
Ojej, ale mi się z dnia na dzień zmienia humor..
sama się sobie dziwię i to jest serio dziwne :oo 
Mam rzygacza na ręce, ogólnie Aleksia wczoraj wcieliła się w tatuażystkę.. powiem, że nawet dobrze jej poszło xd Ticket mi jeszcze został na ramieniu ;d
Fryzjerem też miała być.. ale masło na moich włosach pokrzyżowało plany xd ( bitwa na kanapkę ) 
Mój zeszyt mnie wzywa, no cóż :c

` Zostaw za sobą, wszystkie złe dni,
by móc cieszyć się jednym z nich,
wszystko przed tobą uwierz mi,
nie ważne wczoraj, ważne dziś




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz