czwartek, 25 lipca 2013

Ważne są tylko te dni których jeszcze nie znamy.



Chyba pierwsza nieprzespana noc od bardzo dawna. 
No to wracam wcześniej do domu i mam nadzieję, że nie będę się nudziła :)
Wczoraj skakaliśmy sobie z Dawidem na trampolinie do upadłego xd 
Jak to się mówi "trzeba zrzucić zbędne kilogramy".
Niby nam to wyszło. No właśnie niby... wieczorem dla miłego rozpoczęcia gry w monopol zamówiliśmy pizzę ;_; 
Więc nic nie ubyło, mam nadzieję, że też nie przybyło.
Na ogół to dużo się śmiejemy, jak zawsze ale dawno mnie tu nie było haha.
Miała miejsce też śmieszna sytuacja, jedna z wielu xd No to stoję sobie przy oknie i patrzę na dzieci które quadem ciągną swojego kolegę na sankach po trawniku. Wybuchłam śmiechem i niechcący pociągnęłam firankę........ zapomniałam, że karnisze są niestabilne i jak co roku musiałam nim oberwać -,- Drewno 100% xd Role się odwróciły i tym razem ja byłam obiektem drwin.
Dobrze byłoby gdyby pogoda dzisiaj dopisała bo jak na razie tak smętnie jest, a pograłoby się w siatę czy coś. No zobaczymy.
Zaczynam przestawać zamykać się w przeszłości, liczy się to co jest teraz, daję się ponieść losowi :)
Idę coś pokombinować bo samemu trochę nudno.



Mogłam zginąć xd
uwaga dureń - odpowiednia bluzka na odpowiednim miejscu


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz