piątek, 5 lipca 2013

141 faktów o mnie.

Coś mnie wzięło na pisanie o sobie, haha :) 
To jeśli ktoś chętny zdobycia rozszerzonej wiedzy o mojej osobie - zapraszam.

1. Mam na imię Paulina ale w rzeczywistości nikt się tak do mnie nie zwraca. Zwykle Paula, Paulinka, każdy ma przypisany inny odmiennik mojego imienia, zależy jakiego użyje na początku.
2. Nienawidzę swojego nazwiska.
3. Jestem osobą szybko i wielce przywiązującą się do WSZYSTKIEGO. 
4. Uwielbiam słodycze, szczególnie czekoladę i to taką z orzechami. Ale za to nie lubię nutelli, ani żelków.
5. Kocham zwierzęta
6. Od zawsze chciałam jeździć konno, moje największe marzenie jest właśnie z tym związane, ale rodzice zawsze odkładali to na później i to 'później' do dziś nie nastąpiło.
7. Pływałam 2 lata i na dobre mi to wyszło :)
8. Jestem strasznie sentymentalna i wrażliwa.
9. Potrafię napisać coś nieświadomie, a potem zazwyczaj się z tego śmieję xd
10. Kiedyś lunatykowałam. Współczucia dla mojej mamy. Budzi się biedna w nocy, a tu taka ja ze zwieszoną głową stojąca nad nią. Raz obudziłam się w kuchni xd
11. Czasem wykorzystuję umiejętność rozpłakania się na zawołanie.
12. Przeważnie muszę mieć wszystko rozplanowane.
13. Czasem przesadnie wyolbrzymiam niektóre rzeczy.
14. Drażnią mnie błędy ortograficzne
15. Jestem blondynką na co wskazuje kolor włosów i niekiedy charakter
16. Lubię rozśmieszać ludzi i prawie nigdy nie śmieję się z niczego prócz śmiechu ;d
17. Nie lubię być naśladowana, ani nie lubię naśladować innych, jestem sobą.
18. Lubię wykrzywiać twarz, mam dużo dowodów zdjęciowych. 
19. Bardzo lubię pisać teksty piosenek, wiersze, opowiadania.
20. Uwielbiam poznawać ludzi, ale jestem strasznie nieśmiała.
21. Rzadko coś piszę do kogoś, bo mam nadzieję, że to oni napiszą do mnie, a to duży błąd :/
22. Szczęście innych jest dla mnie ważniejsze od swojego.
23. Lubię smsy na dobranoc.
24. Lubię rozmawiać z ludźmi o ich problemach, pełnić funkcję jakby psychologa.
25. Jestem wielbicielką wieczornych spacerów i rozmów, ale zwykle nikt nie ma czasu/ochoty.
26. Tylko jedna osoba zna o mnie całą prawdę.
27. Zakochałam się w jednym uśmiechu w którym inni nie widzą nic nadzwyczajnego, ale dla mnie to cudo.
28. Staram się nie oceniać po pozorach.
29. Śmierć jest dla mnie drażliwym tematem.
30. Tylko wyjątkowym osobom potrafię się zwierzyć. 
31. Jestem strasznie wybredna.
32. Lubię oglądać horrory których się boję i mam od nich strasznie zrytą psychikę co objawia się dostrzeganiem różnych postaci w ciemności, lekkim strachem przed lustrami itp.
33. Nigdy nie byłam w górach :c
34. Mam bardzo dużo niewykorzystanej energii
35. Często mam chwilę zwątpienia i potrzebuję rozmowy ale bez oddźwięku.
36. Chciałabym mieć kogoś z kim mogłabym rozmawiać 24/7
37. Lubię nosić bransoletki i mam dziwne uczucie pustki jak ich nie ma.
38. Panicznie boję się dentysty i latania samolotami.
39. Zawsze trzeba mi dużo rzeczy tłumaczyć bo nie rozumiem.
40. Mam tak dużo do powiedzenia, ale mało co z tego mówię. 
41. Lubię jak ktoś mnie przytula i często tego potrzebuję
42. Lubię mieć o kim myśleć przed snem
43. Nie potrafię zrozumieć tekstu piosenek nie mając wypisanego go przed oczami
44. Umiem pomagać innym ale nie umiem pomóc sobie
45. Uwielbiam uśmiech skierowany w moją stronę.
46. Zdarza mi się płakać ze śmiechu 
47. Nie lubię przechodzić przez drogę
48. Nie lubię biegać sama.
49. Kocham burzę
50. Jestem straszną kaleką, ale jeszcze nic w życiu sobie nie złamałam
51. Mam rozwiniętą wyobraźnię
52. Nie zmieniam się dla nikogo
53. Jak mi na czymś zależy to naprawdę 
54. Nie cierpię chamstwa i dwulicowości.
56. Lubię straszyć ludzi hahahahaha
57. Sam na sam z jedną osobą potrafię się niesamowicie otworzyć.
58. PODOBNO SIĘ RUMIENIĘ
59. Lubię gdy niektóre osoby odwracają wzrok jak się spojrzę, tak słodko
60. Nie wiem dlaczego ale mam jakąś słabość do chłopaków w lokach xd
61. Ogólnie chłopcy są słodcy
62. Płacząca ja - bardzo rzadki widok
63. WBREW POZOROM POTRAFIĘ MYŚLEĆ
64. Lubię patrzeć się w czyjeś oczy :3
65. Lubię jeździć na wycieczki i lubię rzucać się szyszkami i wymyślać różne inne zabawy XD
66. Chyba nie prześpię tej nocy.
67. Nie lubię jak ktoś na mnie krzyczy, to jest straszne :c
68. Śpiące osoby są słodkie
69. Smutne osoby też są słodkie
70. Uśmiechające osoby też są słodkie
71. Wgl. wszystko jest słodkie 
72. Chciałabym żeby ktoś zabrał mnie na taki wieczorny spacer noooo :c 
73. Ogólnie to piszę to co myślę, to co mi leży akurat na sercu
74. Często zachowuję się nieodpowiednio w stosunku do sytuacji
75. Śmieszą mnie głupoty
76. Już nie lubię chodzić po sklepach
77. Lubię czesać ludzi i lubię jak oni czeszą mnie
78. MAM GŁUPIE POMYSŁY I PYTANIA
79. Nie palę 
80. Lubię robić zdjęcia, ustawiać, takie sesje haha
81. Lubię lizaczki
82. Codziennie w szkole chodzimy do sklepiku po bułki
83. Lubię mieć siniaki na nogach
84. Lubię ryzyko
85. Lubię chodzić po parkach linowych
86. Często wprowadzam zmiany 
87. Od czasu do czasu lubię pośpiewać, porysować, tak odreagować.
88. Rzadko jestem chora
89. Zawsze mam dla wszystkich czas, ale zwykle nikt nie ma czasu dla mnie
90. Lubię chodzić po budowach, rusztowaniach, drzewach, opuszczonych budynkach, bunkrach
91. Niekiedy nie godzę się z końcem
92. Co chwilę wspominam co obniża mi samopoczucie ;_;
93. Czasem wierzę, że takie sceny jak z filmu mogą się przydarzyć naprawdę
94. Moim zdaniem jeśli w życiu coś musi się stać no to się stanie
95. Nie lubię się na niczym kręcić
96. Lubię czuć się dla kogoś ważna, potrzebna
97. Lubię ale nie umiem gotować hahaha
98. Jak mam przeczytać jakąś książkę to musi być ona związana ściśle ze zwierzętami
99. Nie mam cierpliwości
100. Nie lubię matematyki
101. Nie lubię się kłócić
102. Dotrzymuję obietnic
103. Lubię zamieszania 
104. Niezbyt lubię być w centrum uwagi
105. Przyjmuję krytykę, liczę się z każdym zdaniem.
106. Lubię siedzieć na czyichś kolanach
107. Lubię jeść
108. Moimi ulubionymi kolorami są : czarny, biały, szary, oceaniczny niebieski
109. Mam w sobie za dużo siły 
110. Zawsze jestem od każdego niższa
111. Drę i rzucam wszystkim co mam w rękach
112. Nie mam na nic alergii
113. Jestem strasznie uparta
114. Ciągle przekręcam słowa
115. Przeważnie mam zimne ręce 
116. Nienawidzę odgłosu zgrzytania zębami, rysowania widelcem po talerzu ani zbyt mocnego przyciskania pisaka
117. Zdarza mi się nie kontrolować mimiki twarzy
118. Boję się jeździć windą 
119. Lubię biegać
120. Śpię w bardzo dziwnej pozycji
121. Nie umiem ustać w miejscu
122. Zazwyczaj długo śpię
123. Często dopada mnie samotność
124. Lubię pić Monstery.
125. Nie lubię marnować pieniędzy
126. Mam szybki refleks 
127. Uwielbiam jeździć autem w nocy po nieoświetlonych drogach
128. Nie lubię ciepłych napoi
129. Ostatnio śnią mi się tonące statki O.O
130. Przeważnie mam dziwne wytłumaczenia każdej sytuacji xd
131. Jeśli zupka chińska to tylko Amino.
132. Jestem naiwna
133. Boję się dzików
134. Denerwują mnie otwarte drzwi
135. Lubię budować
136. Jestem zaskakująca
137. Zastanawiam się nad napisaniem książki
138. Mam jakieś znamię 
139. Imię "Olaf" wydaje się być dla mnie śmieszne
140. Lubię pytać o rejestracje podczas jazdy samochodem
141. Mam słabą pamięć

no to chyba tyle :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz