piątek, 26 lipca 2013

Pomocy, chcę spać.

I znowu nie mogę zasnąć
I znowu rozpamiętuję wszystko od nowa
I znowu doskwiera mi samotność
I znowu tęsknię
I znowu nie mam pojęcia co robić.
Bezsenność w moim przypadku najwidoczniej się dłuży. Mam za dużo czasu na myślenie trzeba napiąć grafik. Chociaż chcę myśleć. Chcę przypominać sobie pewne momenty w których czułam, że nie potrzebuję niczego więcej. Jednak wiem, że źle to na mnie wpływa. Tęsknoty nie da się opanować, a przynajmniej ja jeszcze nie potrafię. Wiem, że ciągłym trwaniem w przeszłości nie pójdę naprzód. To jest właśnie taki stan, wiesz że coś jest nie tak mimo tego popełniasz cały czas ten sam błąd. Świadomość bez wartości, błędne koło. Chyba nie potrafię sama z tego wybrnąć.
Porównywanie.... porównywanie to najgorsze co może być w przypadku tego co było z tym co jest. 
To jest prawie to samo co okaleczanie się tylko pod względem psychicznym. Dlatego odradzam.
Słyszeliście o butterfly project? 
Można użyć tego sposobu zamiast pogłębiać się w bezsensownym smutku ;)
 Załóżmy, że jestem zawziętą optymistką i wierzę, że może być już tylko lepiej. Należy widzieć dobrą stronę każdej sytuacji wtedy wszystko jest znacznie prostsze, znowu zmieniam podejście c;



Szczęście kryje się w jego uśmiechu

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz