czwartek, 2 maja 2013

:)

Jak tam majóweczka? :)
Przyznam, że ja spędzam ją bardzo miło ^^
Ale trochę tęsknię :c
W końcu wzięłam się za siebie i zaczęłam wychodzić 
na długodystansowe spacery. 
Wczoraj byłam z psem i Martyną na plaży *.*
Boże 3h w ciągłym ruchu, było warto <3
Max taki wolny biegał, pokazał, że potrafi być grzeczny.
Jestem jakaś nw pobudzona? Ostatnio źle sypiam.
Ale wcale nie odczuwam zmęczenia :o
Dziwne trochę.
I wczoraj siedziałam i grałam w Scooby Doo XD
Taki tam powrót do dzieciństwa ;)
Albo jeszcze Hopper, JEZU xd
I tak minęła godzina o.o
A dzisiaj nawet Simsy raczyłam włączyć.
Postępy widzę :d
Teraz czekam tylko na Olę...
Ciekawe czy się obrazi za to, że zamiast upiec jej ciasto
kupiłam po prostu babeczkę XD
Nie powinna pogardzić ;d
Ogólnie odkryłam, że mogę tu wstawić gify. 
Normalnie sama siebie zadziwiam.
Mam jakoś dobry humor. To dobrze, nareszcie ;3
Obejrzałabym jakiś dobry horror :C 
Słyszałam, że "Sanktuarium" podobno niezłe.
Oglądał ktoś? ;d
Fajnie by było jakby ktoś Go chciał obejrzeć ze mną ;_;
Jutro mam nadzieję, że zrobię kolejny wypad nad morze ♥ 
Brakowało mi tej atmosfery. Od wakacji dużo się zmieniło :/
Dzisiaj w pełnym przekonaniu stwierdziłam, że miałam psychiczne dzieciństwo i sny i przygody i wszystko xd
Jestem psychiczna, uważajcie na mnie ;_;

<3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz