piątek, 2 sierpnia 2013

:)

Wczoraj fajny dzień, tyle osób się poznało, świetnych osób ;)
To był pierwszy taki dzień pełen przytulanek, no ja nie mam nic przeciwko xd
Miła atmosfera, poczucie humoru mnie w pewnych momentach rozwalało, to jest to co najbardziej lubię.
A ile chodzenia. I tak najlepsze było granie w wykopańca i kartofla. Koniecznie trzeba powtórzyć!
Jutro prawdopodobnie cały dzień jeżdżenia po sklepach, a sobota? Raczej nad jezioro ;)
Jestem padnięta, moi hazardziści już śpią, dziś obeszło się bez kart.
Analizuję słowa Dawida, jeju ile on mi jeszcze da do myślenia xd "Kim jestem dowiedziałem się w wieku 16 lat, wtedy dopiero się odnalazłem" każdy inaczej się rozwija ale uważam, że ja do końca teraz też nie wiem kim jestem, siedzi mi w głowie fragment piosenki a mianowicie: 'I lose myself tonight' coś co dokładnie opisuje mój stan.
Kiedyś przypuszczałam, że wiem co to uczucia, jakie są silne, a okazało się że nie mam bladego pojęcia o nich. Jeszcze nie raz się pewnie przekonam na własnej skórze ale to potem. Dziś mam świadomość tej kompletnej niewiedzy, może to i jak na razie lepiej ;)
Zmieniam się z każdym dniem.
Nie ma za bardzo co robić, idę spać, dobranoc wszystkim.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz